A wierd day

Ja, den här dagen har varit lite knepig!
Jag gick ner på stan, å jag hittade dit utan några större problem :)
Gick till Nordea för att byta kontokort, men det gick inte eftersom min adressändring inte är klar än.
Sen gick jag runt å kollade i lite olika affärer. Hittade ett par blå/lila leggings, de va typ de enda jag köpte.
Gick in på spelbutiken Game, för att höra om jag kunde byta in mitt Guitarhero world tour, men det kunde jag inte eftersom det tydligen var en "band copy" (såld med en gh-gitarr) så det gick inte.
Sen gick jag till Försäkringskassan och skulle fylla i en såndär lapp om bostadsbidrag.
Men det kunde jag inte, man va ju såklart tvungen att ha sitt kontrakt med, att jag inte tänkte på det! haha.
Jag fick iallafall en lapp som jag kan fylla i :)
Just ja! Gick runt på Åhléns i hundra år, i jakt på en diskpropp! De hade tyvärr ingen där, så då tänkte jag ; Hur kan Åhléns inte ha en diskpropp?
Jag hittade en lite senare på Clas Ohlsson iaf^^
Sedan kände jag att jag va hungrig, så gick in på donken och köpte två cheeseburgare och en liten Cola. Men de tog betalt för tre st Cola! Som tur var hann jag se det och få pengar tillbaka. Donken-fail= ja!
Dagen har varit konstig, för att var jag än har varit så har folk bara stirrat på en?!
jätteirriterande verkligen.
Nu är jag iallafall hemma, har sovit två timmar ( eller försökt)
Men grannen hade flöjtorkester så det gick inte så bra.
Oj vad mycket text det blev nu!
Förresten, nån som är intresserad av mitt Guitar hero world tour? gitarr medföljer!
Är ingen det så ska jag nog skänka det till röda korset eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0