It's a new town

Godmorgon på er!
Som många er redan vet så har jag flyttat till Eskilstuna!
Det är lite ovant och ensamt i början, men det blir säkert
bättre sen när skolan börjar (på måndag).
Jag bor på ett ställe som heter rådbergstorp, har ca 3km till centrum & skolan.
Bor i lägenhet, som är en stor etta på ca 50kvadrat, den är jättefin!
Kommer upp lite bilder på den snart.
Just nu får ni nöja er med en video.
Detta är en av mina favoritlåtar, såg bandet live på peace&love i år,
det var helt sjukt hur underbart det var!
Finns en annan historia runt den oxå:
På Idreyran i sommar så åkte jag lite bil på cruisingen, i bilen spelades det bara
dansband, fjortisdunk och annan musik jag inte gillar. Jag frågade de som satt där fram ;
kan ni inte sätta på någon riktig musik? Och helt magiskt så hade de på just denna låt, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0