If you're for real and not pretend, Then I guess you can Hang With Me

Hej på er!
Igår blev det lite bloggtorka, men vet ni varför?
Va nämligen i skolan från 9.00- 00.30!
Först hade vi Cad, sen projekt och senare ritteknik!
Rittekniken va värst, eftersom man va så otroligt trött och energin stod på noll..
Men till slut blev man klar iallafall, skönt!
Idag har jag sovit länge, det behövdes.
Sen har jag lagat mat, blev lite matlådor.
Har vilat en hel del oxå. Nu ser jag på Idol, tycker det är kul att
de är lite Rock med! Tycker Jenny och Sassa är bra, hoppas dom går vidare!
Junior har fyllt år i veckan, så imorgon kväll så ska han ha fest :)
Ska dit en stund iallafall, men ska inte dricka något.
Tänker att det är bäst att bli helt frisk först.
Nu ska jag återgå till Idol, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0