nightmares wont leave

Natten har varit sjukt jobbig!
Först så gick jag och la mig, sen kunde jag inte sova för att jag tänkte för mycket. Så jag gick upp en sväng, sen gick jag och la mig igen. Somnade till slut.
Drömde först att jag hittade pengar på marken vid nån bankomat. Sen blev jag rånad och mördad, roligt?
Sen va jag helt plötsligt på skolan, med klassen. Vi såg bombningsplan (eller va de heter) på himlen, vi undrade först va de gjorde här, sen började dom bomba.. vi försökte ta skydd i skolans källare, men de fanns ingen plats där så vi fick sitta i trappen.. Men sen rasade hela byggnaden och alla dog.. fy fan va verkligt det kändes! hemskt va de.. Sen så vaknar man och kommer ihåg allt, de är nog de värsta. Hatar mardrömmar!
Gillar inte att sova ensam, sover inge bra då.. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0