.

Jag har tänkt
Men jag tänker alltid för mycket, eller för långt
Visst tror jag på mirakel
Eller, gör jag det?
Men man ska inte förvänta sig något
Det brukar ändå sluta med besvikelse
Men ingenting är omöjligt
Just nu har jag så otroligt många frågor
Önskar att jag kunde få några svar
Allt känns så osäkert just nu
men en sak vet jag,
att om jag fick chansen,
så skulle jag ta den utan tvekan
Jag har ju hört
Att man ska chansen medans man fortfarande har den
Man ska våga ta första steget
Men det är inte alltid så lätt
Man vågar inte falla helt,
man är rädd för att ramla och slå sig
Visst, ingenting är smärtfritt i denna värld
Men ibland måste man våga
för annars kommer man ingen vart
Men just nu, så vet jag inte
Hur allt blir, det visar sig till slut

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötis, du skriver så fint <3

2010-09-27 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0