Har försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser?

Hejsan!
Lite uppdatering om vad som händer:
I helgen så va Alex hos mig, de va roligt!
I fredags så stannade vi inne och bara tog det lugnt, på lördan åkte vi in till stan, Alex köpte lite kläder och sen träffade vi Elin på stan oxå. Sen drog vi hem till mig och stekte pannkakor, mums va gott det var!
På kvällen så va vi först hos Elin (ska inte tala om va som hände där xD) sen drog vi vidare till fest på 46an, men det visade sig inte vara så mycket till fest där, inte så många vi kände där heller. Så då gick vi till Subway och köpte mackor, gott va de!
Kaptenen kom sen och hämtade oss, vi åkte alla hem till mig och kolla lite One tree hill och åt pannkakor. Alex va lite övertrött, så hon stod för underhållningen, haha hon är så söt!
Igår så åkte Alex hem, träffade Charlotte på stationen oxå. Sen gick jag och Elin och röstade, jag röstade blankt eftersom jag inte visste vad jag skulle rösta på. Sen drog vi hem till Elin, handlade och lagade middag, Potatisgratäng och kött med sallad blev de, inte helt fel :)
Sen ritteknikade vi hela kvällen, gick rätt segt men det är skönt att ha det klart iallafall!
Onsdagar är studenternas fest-dag, så då blir det utgång!
Kommer börja med Film-stund på skolan med Ingolf, sen förfest och sen vidare till Harrys, kommer bli nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0