I'm only lonely when the music is over, lonely when you are going home.

Hejsan :)
Skulle ta en powernap efter skolan, slutade med att jag sov lite över två timmar, undrar vem som inte kommer kunna sova ikväll. Igår fick jag brev från Tele2, där det stod att mitt bredband ska vara klart att använda, gratis och allt! Det inte så roliga är att det inte är inkopplat något bredband i min lägenhet.. så jag kör fortfarande på mitt sega mobila bredband som kostar 229 kr/mån, inte okej! Men jag får hoppas på att de kopplar in bredband i lägenheten snart. 
Ska snart ner på stan och dricka kaffe med Charlotte, på donken! Jag har ju en gratis kaffe där. Sen efter det så blir det basket! Hoppas man får en chans att få bollen den här gången bara, tror jag fick röra den en gång sist, haha. Har ju spelat basket i fyra år innan, så det känns frustrerande att spela och aldrig få bollen. Men men, man kan inte få allt här i livet.
Gårkvällen va rolig, speciellt förfesten hos Arman, inte lite folk där heller! :)
Imorn får jag pengar, så då ska jag och Charlotte förmodligen dra till TunaPark! Sen på lördag så drar jag och Elin till Ikea i västerås, jag måste köpa köksbord och lite andra grejer. Annars vet jag inte va som händer i helgen, men det visar sig!
Saknar mina vänner hemma i Dalarna, speciellt bästa tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0