Your'e lookin' like you like what you see

Tja!
Igår blev det Tuna park med Elin & Charlotte!
Jag gillar vanligtvis inte att shoppa, eftersom jag typ aldrig hittar något som passar.
Men jag hittade en kjol igår iaf, så det är ju något :)
Efter Tuna så släppte vi av Charlotte vid bussen, sen skulle jag och Elin försöka hitta till Willys (jag trodde att jag visste ungefär var det låg) Vi irrade runt på stan ett tag, men hittade inget Willys. Så vi bestämde oss för att åka tillbaka till Tuna och handla på Coop istället. Påväg till Tuna ser vi en skyllt där de står "Willys", så vi hittade dit ändå, haha :) Handlade rätt mycket, men det är ju bra för då har man ju mat för ett tag. Senare gick vi till Bellas och åt Pizza, de va rätt gott faktiskt!
Blev en rätt lugn kväll igår, spelade lite gitarr, och sen skulle jag plugga cv. Men så blev det inte, va så sjukt trött redan vid 23, så gick och la mig på en gång. Fick dock inte sova så bra, mycket mardrömmar och konstiga, jobbiga drömmar. Men men, varje natt kan inte vara bra.
Idag blir det Ikea med Elin och Erica!
Jag ska egentligen köpa köksbord+ stolar, men det kommer inte gå in i bilen.
Så det blir att köpa speglar, lampa, och kanske någon hylla iaf :)

Kommentarer
Postat av: Samuelellinor

Excellent site!

2011-02-09 @ 09:55:07
URL: http://samuelellinor.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0