...


Kommentarer
Postat av: Rajden

Vet du vad? Det är jävligt sant!



Jag brukar oftast hamna i mitten, men ibland då händer det grejjer! På tal om ideér. Hur många av er ska upp till P&L under sommaren? Tänkte att ni kan få komma upp och besöka oss här så kan vi göra nåt kul, lite som en minisemester nu när sommarvärmen snart är här.



Tror du det vore nåt? Ni är ju ändå de bästaste studenterna som finns. ^_^

2011-04-14 @ 01:05:33
Postat av: Diana

Okej, jo jag hamnar nog mellan översta och mitten, hatar skitsnack å sånt skit :p

Hm jag vet inte hur många, men vi blir nog ett gäng! ja de vore askul, ska ni oxå bo på campingen? :D

Men menar du nu nån gång innan p&l eller på p&l? :P

Hahah tack, ni är oxå bäst :D

2011-04-14 @ 17:31:15
URL: http://brokendaim.blogg.se/
Postat av: Rajden

Jag ska jobba som Safety på jouren några av dagarna under P&L veckan. Gjorde det förra året också, kalaskul. :)



Tänkte både och, kanske innan också liksom. Ifall ni har en oplanerad helg framöver ni vill hitta på nåt kanske. :)



Eftersom jag bor i Borlänge kommer vi nog inte ha tält på campingen men som staff kommer man ju in överallt så jag kommer nog vara omkring mest hela tiden.

2011-04-15 @ 18:23:43
Postat av: Diana

Okej va roligt :)

Jag ska oxå jobba med safety, (säkerhetsvakt), fast bara som funktionär. okej^^ får se om de finns nån tid innan, men verkar inte så nu iaf :/

Men klart ni ska bo på campingen, de är ju det som är det roligaste! :D

2011-04-16 @ 10:16:11
URL: http://brokendaim.blogg.se/
Postat av: Rajden

Jag kommer ju hänga där en hel del, blir säker en del övernattande där också. Men det känns rätt onödigt att släpa dit ett tält man knappt kommer vara i om man bor 5 minuters gångväg ifrån campingen. ;)



Vem har du som ansvarig? :)

2011-04-19 @ 02:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0