Kortvasan och Eskilstuna winter games :D

Åh detta kommer bli en helt galet awesome bra helg!
Idag så åker min bästa vän Emelie kortvasan, kommer gå bra :D
hade själv tankar på att åka de förut, men eftersom jag får skavsår efter en mil så skulle de inte va så kul för mig.
Men Emelie kommer kicka ass, I know it ;p
Ska snart träffa Robin och änglarna, ska kolla lite på stan efter saker vi behöver i helgen å så.
Sen ska jag köpa lunch, sen gå till skolan å ha lektion.
Efter de drar jag hem till ängel-Anette för att ha lite för-förfestmys.
sen drar vi på förfesten på engelska skolan, sen vidare till O'learys.
Ska bli såå roligt att träffa alla igen, känns som de kommer bli en grymt bra helg :)
Emelie bäst Morell i sin fina dräkt som hon sytt själv :)
Winter ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0