2011

Nytt år, en nystart?
Nej inte riktigt. Men nya möjligheter!
Flera förbättringar!
Nya upplevelser!
så här kommer en liten lista på saker jag vill göra detta år:
- Åka på festival! (om möjligt flera), tänker främst på Peace&love och GetawayRockfestival.
- Hitta massor av bra musik
- Spela mer gitarr
- Sjunga mer
-Träna! Måste verkligen komma igång med det så fort mina ben mår bättre.
-Tatuera mig
- Fixa mer möbler/inredning till min lägenhet
-Ta mer foton
-Någon gång under våren åka slalom (hoppa i hoppen!!)
- Åka på utlandsfest (studentfest)
- Vara fadder (student)
Finns säkert mycket mer men detta är vad jag kom på nu.
Jag hoppas på ett bra år! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

vi tattuerar oss på P&L ffs :D <3

love u <3

2011-01-26 @ 13:19:47
URL: http://onaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0