Just what I need

Har haft en awesome helg i Gävle, precis vad jag behövde :)
Snart är det Peace&love följt av Getaway, dagarna nu innan består av att plugga,vila, planera och packa.
Ska handla lite oxå, och sen blir det fotbollsträning!
Mår relativt bra, även om jag tänker alldeles för mycket på kvällarna, Får hoppas det ger sig.
Kommer iallafall få spendera en rolig tid på festival med mina bästa vänner, kommer bli
så jävla underbart!!! Man känner sig alltid så jävla levande på festival! Det är nog ett
av de få ställen där jag verkligen mår riktigt bra och samtidigt är otroligt lycklig.
Måndag den 27 Juni intar Camp Awesome Peace & love, Awesome it is!
För er som undrar så startade jag, Emelie och några till Camp awesome förra året
på peace&love, Fast då va vi inte fullt så många som vi kommer bli i år.
Är så otroligt kul att så många vill joina vårat Camp awesome! :D
Här är några bilder från förra året :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0