festival.

Det känns som att det är hundra år kvar till sommaren
Jag vill bara att de ska bli sommar nu,
så man slipper all jävla skit här.
Det kan bli sommar,
så jag kan få åka på festival
och faktiskt känna mig levande.
Stå där allra längst fram
och bara njuta, sjunga med,
och känna att jag lever
Stå där bland flera tusen människor
och man känners sig inte ensam.
Inte för en sekund.
Man vet att alla tänker det,
men ingen säger det.
Man har något att tro på igen.
Även om det inte varar föralltid,
så finns minnena alltid kvar.
Känslan
av att allt kommer bli bra igen.
Jag vill ha festival
NU.

Kommentarer
Postat av: emelie

fuck alla pissheads!

Detta klarar du, du klarar allt! Ingen tvekam om saken :)

Du är bäst, jag är bäst och denna festivalsommaren of doom kommer vara så klockren :D <3<3<3

2011-03-21 @ 08:23:38
URL: http://onaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0