I wont give up.

Har lite tatueringsplaner i tankarna!
tänker mig tex  texten " Hear the music before the song is over " eller något liknande.
Vet inte var än, men nånstans vid midjan/magen/ryggen funderar jag på. Kan bli väldigt snyggt.
Musik har alltid betytt mycket för mig, skulle nog inte kunna leva utan.
förresten, jag har klippt mig lite! ska snart färga håret igen oxå, är i jakt på lite rödare färg men det är svårt att
hitta i affärerna. Någon som vet nån bra?
Min fot är inte lika svullen idag, fast nu börjar de svullna mer igen hm.. ska få en tid hos doktorn/ortoped
om minst fem veckor, vet inte om jag kan vänta så länge. Kanske ska kontakta någon annan vårdcentral och se om jag får någon hjälp där.
Nu ska jag snart dra till skolan, får åka med snälla bobo :)
Blir en lång dag med mekanik,kalkyl, mekanikarbetet och excel.
ha en fin dag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0