Matte,matte och matte.

Har pluggat hela dagen! ända från kl14 tills nu,
känns bra att man fått nåt gjort!
Känns även som att man lär sig mer och mer hela tiden och förstår mycket bättre! :) 
sen att man inte har nåt liv,de gör väl inget? ;)
Hinner ju inte med nåt annat än plugget.. Men i helgen ska jag faktiskt göra annat!
eller ska försöka plugga lite på dagarna, men inte på kvällarna.
Märkt att de är fler och fler som läser nu förresten, kanske är intressant det här?
Säg till om ni vill att jag ska skriva om nåt speciellt, och kommentera gärna å ställ frågor om ni har några! :)

Kommentarer
Postat av: Rajden

En pause i plugget när det är rätt intensivt är sjukt behövligt. Vad händer om kvällarna i helgen? :)

2011-03-24 @ 00:43:32
Postat av: Diana

Japp. Ska på fest men de blir lugnt för min del tror jag :)

2011-03-24 @ 19:24:10
URL: http://brokendaim.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Jag gillar mest att du lägger upp en massa musik! Finns alltid nått bra att hämta här :)

2011-03-25 @ 09:58:03
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0